Sunday, June 7, 2009

HePi BiRthdaY

.salam.

Hari ini, 7 jun 2009 kan?
Cuba teka hari ini birthday saper?

Cepat teka.
Teka, teka..

Klu?
Boleh, boleh.

Matanya bundar.
Hidungnya seperti jambu.
Mulutnya kaler pink, manis jer.
Rambutnya sedikit kerinting.
Kulitnya ala-ala putih.
Berlesung pipit, sweet sangat.

Okeh. Klu sudah tamat. Sekarang cuba larh teka.

TET! Masa sudah tamat.
Hatinya baik.
Sangat sayang kepada kekasih nya. (dia cakap!)

Dia ialah dia.
Dia ialah pengarang jantung saya.
Dia ialah chenta hati saya.
Dia larh jiwa saya.

HappY BirthdaY SayanG
ke 22

i love u

by : atin

Saturday, June 6, 2009

cerita yang bisa hilangkan ngantuk

Alahai Mak Cik.........
Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya
untuk seorang pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer..
Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la..
Malam tu..
Time penyelidik tu nak mandi..maklum ler bilik air kampung..
Dah tu dia tu..hensem lagi..muda lagi..
Makcik tu pun "semacam" ler..dia pun nak pi ngendap si anak muda nie mandi....
Makcik nie kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi..nak ngendap nie..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
" Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...

" JANJI TAU..!!"..


================
Burung Spesel


Pada suatu hari sorang suami baru pulang dari Brazil , membawa burung kakak tua yang sangatlah spesel..
Si isteri bertanya..pada si suami...
" Abang..buat aper beli burung tu..?! Kan mahal tu..!"
Suami menjawab..
" Ala takper..burung ni spesel..tengok nie.."
Suaminya mengangkat tangan kanan dan memetik jarinya...burung itu terus menyanyi lagu POP..
Si isteri sangat suka..dan menyuruh suaminya mengangkat tangan kiri plak..
Si suami..berbuat demikian dan memetik jarinya.. dan burung itu terus menyanyi lagu ROCK pula..
Si isteri pun suka dan bertanya..
" Abang, kalau kita angkat kedua-dua tangan plak camner..?"
Suaminya menjawab.." Awak cuba la buat.."
Si isteri mengangkat kedua2 tangannya dan memetik jarinya..lalu..burung itu pun berkata...

" SATU SATU LAH, BODOH..!!! "

==================
mengandung anak gajah??????


Seorang lelaki yang badannya gendut naik kereta
api. Penumpang sangat penuh maka lelaki itu
terpaksa berdiri. Dia merasa ada yang
menyenggolnya lalu lelaki itupun melihat
kebelakang. Ada seorang ibu hamil yang juga
sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka
lelaki bertanya pada wanita itu :

Lelaki: Hi... kakak hamil ya ?
Ibu hamil : Iya udah tahu tanya lagi (kata wanita
dengan nada kesal)

Lelaki: Isinya orang ya, kak ?
Ibu hamil : Iya (dengan nada kesal, lalu
bertanya)Encik hamil juga ya?

Lelaki: Iya (Sambil ketawa)
Ibu hamil : (Karena merasa jawaban lelaki itu
tidak sopan dia melanjutkan pertanyaannya) Isinya
orang ya?

Lelaki: Bukan, isinya anak gajah (sambil ketawa lagi).
Ibu hamil : (terkejut, lalu ketawa)

Lelaki: Laa... kenapa ketawa? (dengan bingungnya)
Ibu hamil : Oh isinya anak gajah, ya... patutlah
belalainya keluar( sambil menunjuk seluar lelaki
yang lupa dikancing)

Lelaki:???????????
=============

Skandal Doktor


Seorang lelaki yang kebetulan seorang doktor muda, merasa tidak selesa dengan apa yang telah berlaku.
Ia pulang ke rumah dengan wajah muram.
Setibanya di rumah, ia merebahkan diri di katil dan fikirannya mula melayang
Lalu ia mendengar suara dalam kepalanya berkata,
"Sudahlah, tidak usah difikirkan. Skandal doktor membuat hubungan intim
dengan pesakit terjadi di mana-mana.
Jadi kamu tidak perlu merasa bimbang."
Doktor tersebut cuba untuk setuju, tapi apa yang telah terjadi pagi
itu terbayang kembali dan perasaan tidak selesa muncul lagi.
Ia membalikkan badan dan mendengar lagi suara dalam kepalanya,
"Tak perlu bimbang,orang sudah mula biasa dengan skandal hubungan seksual
antara doktor dan pesakitnya."
Lelaki itu mulai tenang dan perasaannya beransur-ansur pulih...
Tiba-tiba suara lain dalam kepalanya berkata,
"Tapi masalahnya kamu kan doktor haiwan"
a
Sorang taukeh kedai restoren sedang mengira pinggan mangkuk di kedainya...
- 13 mangkuk pecah
- 5 mangkuk retak
- 2 mangkuk hilang


DAN....

- 1 mangkuk hayun sedang baca email ni.....
daa...pegi buat keje.....takde keje lain ke 2...asyik tgk email jer.... ekekekekeekekeke

simbol tandas

hahaha
kowang layan la sendiri symbol tandas kat bawah
lawak jugak ... :)



Maafkanlah

.salam.



"Apabila dia melakukakn kesilapan
bukan mudah bagi kamu untuk menerimanya..
akhirnya kamu kecewa meninggalkan.

Sedangkan jika kamu memaafkannya
boleh jadi hubungan kamu
akan berterusan hingga ke akhirnya.."

by : Atin

Friday, June 5, 2009

diari ari ini

penat sungguh ari ni.tapi sebenarnua x penat sangat pun.keluar pagi jer.tapi mmg pack giler ah.pada mulanya,niat ayh aku nk baiki motosikal abg aku a.k.a motosikal eksiden.sebab apa namenye sungguh unik?sal moto ti mmg selalu eksiden.nak tau bahagian paling kuat?musti la tayarnya.langgar apa pun x rosak.

pastu,aku teman ayh aku g bank.bayar duit kete de.mahal tuh.bulan2 rm 750.kereta persona SE.mmg cantik la kete tuh.cume dashboard de x banyak berubah dengan gen 2.pas bayar kat bank, aku g maybank lak.dengan harapan dapat bukak akaun.tapi,jawapannye, x boleh.aduyai

pas g maybank, g hong kong bank plak.adus.banyak betul bank.tujuan de , untuk bayar duit kredit kad.pas abis bayar,aku g kedai baju plak,nak baiki baju ayah aku yang rosak.lepas tuh plak.menuju ke restoran untuk mencari makanan tengahhari.aku makan nasi kandar.bosan giler,tapi nak wat cane.huhuhu

itulah kisah aku waktu pagi.waktu petang lak,aku baiki paip bilik air dan tukar lampun bilik aku yang dah terbakar.pas semua keje tuh,aku duk lepak sambil mengadap laptop dan main plurk dan buat kuiz dalam face book.hikhikhik

itulah keje aku setakat petang ini.harap maklum :)

by : art