Sunday, November 1, 2009

back to penang

ari ni ak pulang ke penang...dapat jumpe cik gadis dan prepare untuk xm yang bakal menjelma minggu depan..adus...tekanan makin dirasai pabila sangat genting begini menjelma..ak dah la x prepare apa pon..baca pun dengan gaya kuak lentang disertai dengan kemalasan.aduyai..tlg la gue.

erm...balik nanti..ak nk kemaskan bilik ak supaya lebih kondusif untuk study...malas r tgk fb..macam2 perangai ada..meluat aku dibuatnye..lantak la apa angpa sume nak buat..jgn libatkan aku dah la..ak malas nk masuk campur...ish3

ak harap sangat sem ni habis cepat..menempuh sem depan..bermula la nightmare sebenar aku ...aku x bersedia nk jadi cikgu lagi walaupun guru pelatih..aduh..sangat tensen sih...takpa...dengan berbekalkan makanan..aku akan tempuhi jua walaupun manyak lagi makanan kat kantin sekolah..ish apa la ak merepek ni..pk makan jer..bak kate kekasih hati...perut ku umpama belly apa tah..hehehehe

p/s : kalau ak x bercakap...jgnla marah ek..idea ak x diterima pon walaupun aku siyes ketika memberi idea...x perla..dah nasib badan..almaklumlah..ak bukan pelajar yang pandai. :)

by : art

3 comments:

Anonymous said...

salam bro..
apa jua yg dihadapi adalah ujian Tuhan..moga tabah hadapi..kesusahan hari ini utk kesenangan masa depan..Ingat yer..apa org nak buat, apa org nak kata, yg penting Tuhan lebih mengetahui..penilaian manusia tak bawak kita kemana2..ingat pesan Luqman Hakim..dan, kita lebih tau dari org len ap yg terbaik utk diri kita..tapi, Tuhan lebih mengetahui..sesungguhnya rancangan tuhan lebih baik.sure ad hikmah atas ap yg berlaku hari ni..

Ikhlas,hamba Allah..

p/s: yang baik tetap dari ALLAh..hamba sekadar berkongsi rasa atas pglmn yg hampir sama..mudahan sama2 mendapat hidayah dan petunjuk utk menempuhi hidup seharian dgn perkara yg terbeik.MOga Allah memberi kita yg terbaik..InsyaALLAH

Anonymous said...

tula pasal..hope ok la
tp org yang mengata tu x hebat sangat

CikGadis said...

pot belly =)