Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu ak ucapkan kepada mak ak, Pn Hanisah Bt Halil.Erm.. sedehlak sebab tak dapat nak beli hadiah kat mak aku.hari itu pun balik kejap je sebab aku kejar masa . Pada pagi itu de minta aku urut kaki de tapi aku terpaksa balik maktab.Aku sempat urut sekejap je..takpe mak..nanti owg balik owg urut tiap2 hari na..huhuhu.

dah dekat 10 tahun mak aku sakit lumpuh sebelah kanan de..dan kini mak aku sakit lain plak...yang dahulu belum pulih ditambah sakit baru..cian mak aku :( . Imbas kembali waktu mak aku sakit, pada tu pukul 730 kot, ayah aku dah nak p kerja , tetibe mak aku jatuh dibilik de...terus de tak boleh bangun...ayah aku pangku de masuk dalam van ( waktu tu ) dan terus bawak ek hospital..cian mak ..mak aku kene masuk hospital seminggu sebelum dibawak balik ke rumah.sebelum tu de dibawak ke hospital a.s dan di xtray.resultnye , yang menyebabkan mak aku lumpuh adalah kerana pembuluh darah di otak telah pecah. Disebabkan high blood pressure.

Selama 10 tahun mak aku sakit, aku rindu masakannya seperti dah aku kata dalam post terdahulu..jadi kepada kowang yang mempunyai mak yang sihat...syukur lah dengan makanan yang disediakan oleh mak kite.Macam sahabat saya cakap,ikram, de kata makanan maknye adalah paling sedap.Ye..memang...makanan ibu kitalah yang paling sedap :)

Selamat hari ibu pada sume ibu2 di dunia terutama mak aku ler

No comments: