Saturday, May 28, 2011

Hari Guru SKSK

Assalamualaikum sume
kali ni aku nk update pasal sambutan haru guru yang aku sambut beberapa minggu lepas..ingat aku nk update lepas je sambutan hari guru..tapi tenet tak wapa nk laju..so tunggu cuti je la

Barisan guru dan PIBG

Guru2 dan pengawas SKSK

GB SKSK, Pn Che Yah

Pada hari itu..mmg best aku cakap sama korang ok. datang je..budak2 dah kerumun keta aku..susah betul aku nak keluar..rindu plak pada wajah2 kecil yang comel. Kedian, aku tgk cikgu2 sume pakai baju batik 1 Malaysia..aku je datang pakai tshirt..segan giles aku..tapi takpe..musti control macho.
Cikgu2 ngan adiah..hehe

Abg macho...hehe
Merong mahawangsa..hehe..kene buli..adeh ==*

Banyak aktiviti telah dilakukan bersama2..aku, anak murid, cikgu2..mmg sangat best..persembahan dowang mmg best..nanti aku upload kedian..so secara overall nye..sambutan haru guru kat SKSK mmg meletop!

No comments: