Saturday, August 13, 2011

bas yang berjasa dan................. ???


Assalamualaikum
Korang penah tengok x bas kat atas ni? kalau penah tgk...kowang penah naik x?
apa perasaan korang?
hehe...kalau kat maktab aku..aku rase mmg budak junior x merasa la bas ni
banyak pengalaman menarik dan kurang menarik dan x menarik bila aku naik bas ni
tp selepas lama aku tak naik bas, aku baru perasan bas ni dah x dak kat penang
rindu la plak


3 comments:

✿ boonga_kecik ✿ said...

bas milan londoh haha

cha zainol said...

milan londoh! rapat rapat lagi. masuk! masuk! huisssh. gila sendat dan boleh mandi sauna wei naik bus ni. syukur ader rapid.

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

saya dah lama x pi penang. byk rupanya dah berubah...

SELAMAT BERPUASA

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE