Sunday, October 30, 2011

nak jawab tag

hye sume2 yang kat luar sane n kat dalam sini.
post kali ini aku nak membalas tag yang diberi oleh cikgadis. 
hik3. r u ready guys?
but, mula2 tulis sebelas perkara tentang aku dan aku kene jawab soklan yang diberi oleh cikgadis. pastu aku kene wat lak soklan untuk mangsa2 aku seterusnya.

11 perkara tentang aku :
1. orangnya bulat2 dan gemuk2 sket
2. bakal cikgu (taun depan.weeeee)
3. jenis pemalas..haha..tengok saje keteku
4. suke tangkap gambar walaupun tak cantik
5. suke cakap lepas tanpa disedari
6. miliki d7000
7. panas baran
8. bersuara kuat
9. aku jenis tepati masa..puji diri sendiri nih.haha
10. suke himpun gadjet kalau duit bertimbun
11. suke warna hitam..ngeh3


soklan dari cik gadis
1. Satu perkataan untuk men-describekan tentang blog ini (jujur tau).
comel
2. Dua perkataan untuk men-describekan tentang diri anda.
gemuk dan montel
3. Tiga ayat untuk men-describekan tentang pemilik blog ini. (Nak cakap aku bodoh pun takpa, asalkan jujur)
my heart
my soul
my harmony 
4. Tiga benda yang paling disayangi? Sebab?
- kamera, kete, cikgadis :P
sebab sumenye best 
5. Tiga insan yang sentiasa dalam ingatan? Sebab?
arwah bonda
famili
cikgadis 
6. Pandai masak? (Nak cari stok buat menantu)
tak :P 
 
sepatutnya aku kene wat soklan..tapi bile pk balik..ada ke yang nak jawab.erm..wat je la ek
1. siapa aku pada mata kowang
2.tiga ayat nak cakap pasal diri korang
3. tiga ciri mendeskripkan aku
4. siapa yang kamu sayang
5. apa impian korang
6. apa kesilapan paling besar pernah kamu lakukan

ha..jawablah..aku tak nak tag..sape yang dah datang blog aku ni, silalah baca and jawab :P
adios sume

No comments: