Wednesday, November 16, 2011

Pre-graduation dinner

cik gadis dengan rakan2 nye..ala...pali pun nk join :P

abe pik ....
Jejaka2 idaman.... yang tengah tu...pemenang best dress:)
Me n cik gadis...

love u <3
penari bollywood..yeah

sekadar gambar hiasan..hehehe

comey je gambar ni

owh perutku....waaaaa :'(
Semalam, batch aku ada wat dinner..almaklumlah, kami dah nak abis kan...tema kami glamour gitu nyah. erm...dari segi makanan lak...berbaloi lah dengan duit yang kami keluarkan..hehe..kalau nak hebat, kenelah tambah duit lagi kan. mcm2 kami wat, menari pun ada, menyanyi pun ada, montage. n paling best, persembahan dari Pn Zowyah. mest letup gitu. Pn Zowyah plak request nak naik kete aku mase nk ke hotel. Pada mulanya, aku segan, almaklumlah, pensyarah nak naik kete student.dalam hati aku, betul ke ni puan? tak nyesal ke? kete sy kecik je puan.... . tpi semalam, puan zowyah sangat baik, sangat sporting..cayalah puan!..hehe.

Progam kami habis kul 11..diakhiri dengan shut2 gambar. gambar dari kamera aku tak ramai.sebab aku tak berapa gheti tangkap gambar indoor dengan bumbung tinggi..sob2 :'(... mmg dinner ni pengalaman yang tak dapat dilupakan... :)

p/s : masih ada lagi perkara yang perlu aku lakukan...aku sedih, tertekan, nak nangis pun ada...Ya Allah,, kuatkan hatiku

2 comments:

fat said...

tahniah sbb dh nak grad.

xmo tensen. follow their flow.. kay syg? studi2. nnt bley bncang kot hehe

iKhRam said...

sabar k

semua dugaan pasti ada jalannya..

p/s - stres gak ni nak kene g kem..