Saturday, February 25, 2012

apa nak jadi?

hari isnin n selasa lepas...bila aku bangun dari tido...terus aku sebak. aku cepat2 mandi, solat subuh, 620 pagi aku terus g sekolah. letak beg kat bilik guru, p dewan makan, tunggu budak2 kemas dewan makan, terus aku cari pot tepon.

kol org yang aku sayang, sedar tak sedar air mata mengalir. pagi selasa tu juga aku tunggu ketibaan cikgu yang aku tumpang masa raya cina, aku nk mohon kat dia, tumpang ke sekolah tiap2 hari tuk minggu ni. alhamdulillah, de izinkan. aku rase gembira sangat.

pastu aku cakap kat abg tu, aku akan banyak menumpang umah de sampai kete aku sampai.de izinkan. tapi kebyakkan hari yang aku ble balik, aku ade duty sebagai warden. tensen. aku nk hidup aku balik!!!!

aku ingat stress senang nk uruskan.. rupenye tidak. stress akan effect sume hidup aku, prestasi aku hubungan aku ngn rakan2 dan sebagainya. bagus ke tak bagus tu? baru sebulan lebeh aku kat sini...cukup setahun...serious aku cakap..aku bkl kene refer sebagai pesakit mental...............