Sunday, May 17, 2009

balqis

salam semua

rini aku mengambil kesempatan walaupun ngah baca buku.hehehe.aku nak cite sal picnic aku ngan atin dan keluarga dekat giant kelmarin.alkisahnya,ayah aku nak datang konon nye nak lepak je kat maktab ngan aku seta atin.tapi lain jadinye bila mak aku nak g giant.aku pon bawak la.dalam perjalanan tuh,anak buah aku yang sulung merangkap Nur Balqis Amni membuta je dalam kete.Menurut maknye, de x tido tapi de ngah praktikkan ilmu ttup mata dikala merajuk suatu hari nanti.Sampai je giant, de terus bukak mate.segar bugar aja.masuk jer giant ayah n mak aku nak pegi makan piza.heheh..berbunha hatiku.Lama x makan pizza.dalam pizza tuh,seronok tengok gelagat cik qis ni.comey bangat.kat bawah ni aku letak gambar cik qis.selamat melihat.


Apabila si anak hendak permainanapabila si anak hendak susu.hahahaSi anak yang comel


by :art

No comments: