Wednesday, October 21, 2009

hari rabu = hari yang best

salam kawan2
hari rabu pada semester ini merupakan suatu yang sangat indah pabila hari tersebut jarang2 ada kelas.tambah lagi , gerko dah abis.apa lagi bermaharaja lela la aku.cadangnye aku nak balik awal..tapi alih2 ada plak taklimat peperiksaan dan taklimat BI

mase taklimat peperiksaan itu,tetibe jer en mior mengumumkan pada seseorang, ada kesilapan angka giliran dan pelajar tersebut tidak lagi jumpa dia.terus aku teringat kejadian semalam bila amir tersilap tulih angka giliran.aku jadi gambra jugak .ak terus msg din aka iz aka rm8 ak

aku : din,apa yang cikgu tu cakap tadi?
din : de cakap ada sorang pelajar tu bernombor giliran 72,tapi ditulihnye 73.


aku terus g jumpe amir,de pun menerangkan keadaan yang sebenar.nasiblah x melibatkan aku.agpun,pada pendapat aku.amir tak bersalah,sebab aku pun dengar sorang pengawas tu cakap.ikut no meja.

erm...tetibe je aku malas nak menulih ag sal tangan aku sakit.cam ne lah nak baling cakera sabtu ni.aduyai

No comments: