Tuesday, March 15, 2011

Perkahwinan mereka




kelmarin tanggal 14.03.2011 merupakan hari bahagia buat pasangan jahaya dan zakirah. Upacara akad nikah dilangsungkan di Pejabat Agama Sungai Petani. Pagi tu agak kelam kabut sebab aku kena amik sepupu rapat aku di permatang durian. Tapi last2..aku ngan kazen sempat jgk sampai malah lagi awal dari waktu yang dijadualkan. Terima kasih kepada sepupu aku dah mak teh sebab kowang la aku hapi sangat tangkap gambar.

kaler tema ayah aku dan makcik adalah warna pink.macam kowang ble tgk la ek. tak kisah la warna apa pun.janji dowang hapi.aku mula2 agak keberatan untuk menjadi photographer untuk ayah aku.memandangkan amirul ( adik tiri aku ) pun dah ada kamera. Tp bila pk balik..aku pun setuju ja la untuk tangkap gambar.ada banyak ag gambar , tapi sket je la aku taruk asbab tenet aku slow bangat.

p/s : tetibe teringat kat arwah mak aku. Al-fatihah buat arwah ibunda tercinta.sesungguhnya hidup aku mmg lain sangat skrg dan skrg juga teratak ibunda mulai sunyi :(

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Tahniah

cha zainol said...

setiap kali rindu hang kirim doa. happy sokmo deh.

Nana Liyana said...

aww aww pink kalerrrr yaww :P

Budak Hati said...

mmg gatai..nk pink2 plak..adeh