Monday, July 11, 2011

10 Julai 2006


Hye sume...apa yang ada pada tarikh keramat ni? Tarikh keramat ini adalah tarikh dimana aku daftar masuk ke matkab dimana aku berada sekarang. Detik 7 pagi dikala hujan aku melangkah ke tempat pendaftaran. Keadaan pada waktu tu kalau nak dicompare dengan skrng adalah pada waktu itu boleh dikiranya sunyi dek kerana jumlah pelajar yang belajar dimaktab adalah sedikit

kalau nk dihitung tentang pengalaman aku bersama dengan budak2 kelas aku, sudah pastinya memerlukan bilangan perkataan yang banyak yang perlu aku coret. Biarkah aku ringkas ia kepada beberapa perkataan-perkataan bermakna. Keseluruhannya bebudak kelas aku mmg hebat dan mantap. Semuanya baik2 belaka dan saling memberi kerjasama dan tidak pernah meninggalkan sesapa dibelakang dalam melaksanakan sesuatu tugas. Pengalaman kami sangat bermakna kerana kami hanya ada 18 orang....sem ni aku agak sedih bila sahabat aku NORIZMA HARLIANA yang selalu menjadi PELINDUNG kami terpaksa berpindah ke maktab lain dek kerana sebab2 tertentu. :'( aku berharap izma akan berjaya kelak :) itulah kami...pelajar2 SNED 1 IPGKPP , 10 Julai 2006 - november 2011

2 comments:

iKhRam said...

semoga
kita berjaya bersama-sama..

sepanjang 5 tahun ni
abglah yg patut paling bersyukur..
kerana bakal mempunyai teman hidup yg paling setia..

cha zainol said...

terbaek lah ikhram :) selamat 5 tahun kawan kawan :)