Saturday, April 14, 2012

sedikit ceria


Kehidupan aku sekarang semakin ceria sket dengan kehadiran PGE 3350 yang aku rindui. nak tau x nate ngapo tu? inilah de..jeng2...

nila kete aku.hehe dah sampai sarawak..ngeh3..jauh de jalan
selama beberapa minggu kebelakangan ni hidup aku lain sket..kurang sket tensennye.bersama anak2 murid aku kat sekolah..mmg best.n aku semakin sayang anak2 aku kat kelas tahun 1 ..dah la comel2..hehe
aku dah menjadi pengawai sukan minggu lepas..so ..terabailah budak2 kelas tahun 1 tu..cian korang..hehe..maaf yer :)
adalah sket2 gambar masa  sukan tu..aram nengok...

team sekolah sk nanga babai
bebudak yang terlibat
jawai ngan ferrina      

1 comment:

MissButterfly said...

Fuad! Nape makin kurus! ^_^// Btw, aku doakan kau happy selalu k. Jangan tensen2 k. Aku doakan kau, dapat pindah cepat =P