Wednesday, May 9, 2012

bahaya yang aku tempuh saban hari

hye bloggers...
kali ni aku nk post pasal bahaya yang aku tempoh tiap2 hari setiap kali aku nk p sekolah dari sarikei.
tgk la dulu gamba2 de yer

lorong ni la selalu eksiden dan sempit

ni tak cukup panjang..ada muatan lagi besar

dari padangan sisi

nak menghampiri simpang tak dak line dari sekolah aku
ramai org kata, aku bawak kete sebab mengada2..aku ada beli motor..tapi motor pada pendapat aku hanya dapat meningkatkan risiko aku kemalangan...ada yang kes , kayu balak jatuh n hempap motor...mati kata terus..kalau aku naik kete, aku mampu lagi kawal kalau ada pepe jadi..kalau naik motor..aku mmg susah sket nk kawal..tambah2 jalan kat sini licin even tak hujan..korang la nilai sendiri la yer

1 comment:

MissButterfly said...

hati-hati kau kat sana tu :)