Friday, June 5, 2009

diari ari ini

penat sungguh ari ni.tapi sebenarnua x penat sangat pun.keluar pagi jer.tapi mmg pack giler ah.pada mulanya,niat ayh aku nk baiki motosikal abg aku a.k.a motosikal eksiden.sebab apa namenye sungguh unik?sal moto ti mmg selalu eksiden.nak tau bahagian paling kuat?musti la tayarnya.langgar apa pun x rosak.

pastu,aku teman ayh aku g bank.bayar duit kete de.mahal tuh.bulan2 rm 750.kereta persona SE.mmg cantik la kete tuh.cume dashboard de x banyak berubah dengan gen 2.pas bayar kat bank, aku g maybank lak.dengan harapan dapat bukak akaun.tapi,jawapannye, x boleh.aduyai

pas g maybank, g hong kong bank plak.adus.banyak betul bank.tujuan de , untuk bayar duit kredit kad.pas abis bayar,aku g kedai baju plak,nak baiki baju ayah aku yang rosak.lepas tuh plak.menuju ke restoran untuk mencari makanan tengahhari.aku makan nasi kandar.bosan giler,tapi nak wat cane.huhuhu

itulah kisah aku waktu pagi.waktu petang lak,aku baiki paip bilik air dan tukar lampun bilik aku yang dah terbakar.pas semua keje tuh,aku duk lepak sambil mengadap laptop dan main plurk dan buat kuiz dalam face book.hikhikhik

itulah keje aku setakat petang ini.harap maklum :)

by : art

No comments: