Thursday, June 4, 2009

Kenapa Mesti Bosan

.salam.

Kenapa mesti bosan?
Susah betol hendak jawab soalan sempoi macam nie.
Kalau dah nak bosan, nak buat macam mana kan?
Bosan jugak..

Bosan betol kalau cuti. Tak best, terperap di rumah macam orang gilak. Eh! Orang gila pun keluar jalan-jalan. Habis tue, aku nie kira tahap lebih terok dari orang gilak mungkin. Dush! Tapi, aku tidak gilak okeh. Waras bin jaras lagi. (maksudnya masih sangat waras larh tue).

Tengok.
Entri nie pun macam bosan. Frown Kalau boleh belasah diri sendiri, sudah lama aku buat. Tengok, aku cuba untuk men-excited-kan diri sendiri. Haish.

Jom maen, nak?
Maen permainan membina ayat.
Jom! Jom!

b = Bini bapak aku sudah bangun!! Bila-bila masa sahaja mulutnya akan menyuruh aku serta adek-beradek masuk tidur. Oleh itu, sekarang aku perlu memasang langkah berjaga-jaga iaitu dengan membina ayat seperti "Baiklah mak intan payung musyuk wangi kuuuuu.."

o = Ohh perot. Tiba-tiba rasa kasihan pada perot sendiri kerana terbayang-bayang seperti perot tengah meminta makanan seperti pakcik kaki kudung kat pasar malam hari tue. Oh kasehan sangat pada perot.

s = Sms bakal mak mertua syok wooOo. Dia buka cherita thriller. Fuh! Penuh suspens. Kat tv mana ada cherita macam tue. Tapi, sori babes! Semua tue rahsia. Rahsia menantu vs mertua. Aik. Bila masa pulak aku kahwen, kahkahkah.Grin

a = Aku teringat pada selipar cumil aku kat luar. Rindu pulak. Hari ini tidak keluar langsung. So, tidak sempat hendak tengok selipar cumil aku tue. Kalau aku pergi tengok sekarang...erk..tak berani. Oh selipar. Aku akan mimpi kau pada malam ini.

n = Nak kencing sangat-sangat. Hehehe.

Okeh.
Aku ingin melunaskan aktiviti 'n'.
Jadi, aku hendak taip satu benda sebelum pergi.
. <--nampak tak aku taip titik?

by : AtiN

No comments: