Monday, June 14, 2010

Poligami

ada keluarga sahabat aku ni ... sang ayah telah melakukan poligami dan kini sang ayah senang menunggu masa untuk pencen,apa yang aku pk sekarang, sang kekasih si ayah hanya ingin mengaut semua duit sang ayah.berdasarkan cerita2 bekas somi sang kekasih durjana itu, mmg menyatakan bahawa sang kekasih itu seorang yang mengikis duit orang.sungguh tak guna.

apa yang menyebabkan aku sedih adalah , sang isteri si ayah sedang sakit.cian kan.dah la sakit teruk.sang ayah p wat macam tu.ada yang kata sang ayah sudah diguna gunakan oleh si betina brangset tuh.apa punya manusia daa.

sang ayah tu..patutlah pk kan..wat pa la nk poligami..dah la ekonomi pun tak seberapa.nak kawen ramai...ish3...kepada sang betina brangset tu..ingatlah ..setiap apa yang dilakukan pasti ada balasannya kembali.just tunggu dan lihat.

salam

3 comments:

fideila said...

emm xpatut sang ayah buat begitu..patutnya dia kena cermin dulu diri tu. saat2 isteri dia sakit boleh lagi nak kahwin lain.isy2

Art MuFuja said...

btl3...tu la pasal...ini sume nafsu punye pasal

Art MuFuja said...

btl3...tu la pasal...ini sume nafsu punye pasal