Tuesday, September 21, 2010

glass work

salam sume
ari ni hadiri kelas yang sangat best. kalau ada banyak lagi barang2 mentah . kompem aku wat sampai ke petang. Ok la kan . at least bagi aku release tensen ngan assingment yang banyak.keh4. kelas ari ni adalah tentang glass work. ataupun kite menghasilkan sesuatu baranga daripada kaca2 yang ada kat umah. namun begitu, hati berkaca tidak dapat diguna pakai dalam glass work.
ak dah wat macam bentuk2 ngan kaca ari ni. sampai sarung tangan yang aku pakai pun hampir nak terbakar.huhuhu. bentuk yang paling banyak aku wat adalah bentuk v shape n L shape. walaupun tak wapa nk jadi.. aku pedulik apa. keh3...

pastu plak. aku cube la nk wat bentuk yang tak masuk dek akal, bentuk payung la.. bentuk jet..last...sume tak jadi.hahahaha.. tapi takpe la . sume tu pengalaman yang ble aku dapat. best o. nk je tlg pembantu makmal wat banyak2 ag. hahahaha

No comments: