Wednesday, September 8, 2010

hodoh vs hensem

dekat sini ada aku listkan beberapa perbezaan yang aku pk sendirik can ciplak sket2

owg hodoh @ gemuk

minta pertolongan - kompem tak dapat , mesti owg pk dua tiga kali.. abih kurang pun, depa kutuk2 dulu, pastu baru la tlg.. tu pun tak banyak.
nk berkawan - mesti owg pk dua tiga kali jugak,. depa pk... mesti ada sebab lain ni.
beli baju - yang ni khusus untuk owg gemuk @ hodoh . owg akan cakap ade ke saiz? sesuai ke de pakai baju yang selalu owg hensem je pakai? layak ke pakai baju mahal?
beli makanan - kompem owg cakap for sure de amik banyak ni. abisla turn aku nk makan. tak gune punye budak gemuk.. makan banyak.
kalau wat lawak - ek eleh budak ni... nk cari perhatian ke ? ingat bagus sangat.
adik angkat/ abg angkat / kak angkat - ces.. perasan , muka hodoh , pendek , gemuk ada hati nk jadikan aku adik angkat.simpan la perasaan kamu tu. tak dak sape pun nk. tak yah nk tunjuk baik k. blah la.

owg hensem
minta pertolongan - tak dan2 nk minta tlg.. kompem ade owg nolong nye. bertuahnye mereka
nk berkawan - depa just tunggu je.. ada je owg nk kawan ngan depa.
beli baju - owg siap rekomen, baju ni cantik bang oi. beli le. kompem bertambah hensem.
kalau wat lawak - tak dan wat lawak lagi.. owg dah gelak2...uih dasat2.. depa tak kata plak , de ni mengada la, nk perhatian la.
adik beradik angkat - owg berebut nk jadikan de ni adik angkat. al maklum la , budak hensem, sapa yang tak nak yer.siap depa amik berat ag. dah makan ke belum, baju raya wapa pasang, tak perlu nk merayu, kene wat baik mcm owg hodoh aka gemuk kene wat.

itula 5 point yang ble aku tulis. cian kat golongan macam aku ni.kadang2 terpaksa memalukan diri juz untuk diri rasa dihargai. sanggup menjadi boneka owg len juz untuk memastikan bahawa golongan mcm aku ni wujud di muka bumi.terpaksa merayu kepada owg juz untuk memastikan diri ini dikasihi. sanggup lukakan diri juz untuk mengemis cinta sejati.

No comments: