Thursday, September 16, 2010

pengajaran hari ini

sedeh sangat hati ini bila mengenagkan apa yang berlaku hari ini
anak murid aku cakap:

i) c ni mengada2
ii) c ni mental
iii) c perabih kedit sy

jadi , kepada guru pelatih di luar sane , jangan lah terlalu lembut dengan anak murid. nanti mereka berani lawan kite balik.barulah aku paham kenapa c aku dulu garang2. pengajaran kedua , jgn tunjuk kite sedih di depan depa. depa akan guna kelemahan kite untuk mengata kat kite.

kenapa aku jadi c? x suke sangat.sebab aku tak ble nk garang. sebab aku akan sayang sangat kat anam murid ak sampai depa pijak kepala.ingat lagi..prinsip aku waktu mula2 nk praktikum kedua. biar anak murid benci aku.asal depa belajaq. tapi skrng? depa benci n x belajaq.wah..mantap gitu

tah la...mood skrng , emo , menitis air mata

p/s : malu nk p sekolah tu.. :'(

No comments: