Tuesday, June 19, 2012

Jerebu vs Kabus

Pemandangan dari asrama perempuan

Pemandangan di kuaters ku

Dari dewan makan plak...tebal ek

Laluan gajah

Nampak gelap kan...dari bilik guru ni

satu ag dari bilik guru

Mengajar waktu pj di dalam jerebu




Ari ni aku terkejut pabila aku sampai je kat area babai..keadaan berkabus..tebal sangat..sampai waktu yang cerah tu aku kene pasang lampu..kalau tak ble mengundang bahaya. ini firsttime aku dapat pengalaman ni. sebelum ni ada juga aku rase keadaan berkabus..tapi tak de la setebal ni.

Aku turun jer dari kete...terus aku snap beberapa keping gambar. mmg aku terpegun dengan pemandangan pagi ni...walaupun ada yang mengatakan jerebu akibat daripada pembakaran di bintangor, aku tetap rase cantik dah mendamai. mungkin sebab hatiku aku gundah gudala since friday.

Bila tibe waktu pj jer...anak murid aku cakap..
"cikgu, nak pj juga ker?"
"yer, ada ,cikgu bagi masa 3 minit untuk sampai ke bawah"
 ble plak de jawab..
"cikgu, jerebu tebal ni, kalau ape2 jadi kat saya...c u in court"

hahaha..terus tergelak aku de cakap mcm tu..takpelah..tak de hal ..pada aku..tak de la teruk sangat..n dorang pun bukannye nk sangat aktif dlm permainan..ngeh2

p/s : kepada sahabatku, kekasih..jaga la diri, jerebu ni..pakai mask tau...kepada cha zainol..jg kesihatan k :)



1 comment:

MissButterfly said...

Kat sini pun jerebu jugak. Huhu

Btw, pintar betul student ko menjawab. Hihihih =P