Tuesday, June 26, 2012

Tahun 1 pintar

Salam geng.. ari ni aku masuk kelas aku dengan agak happi sebab aku ada ajaq pasal makanan kat anak2 tahun 1 aku. hehehe.kalau bab makan ni....laju jer aku. patut la gemuk an. tapi aku dulik hape. gemuk ke kurus ker...aku still tak de kawan. hahaha.

back to the topic an, aku pun tak tau ape jadi kat aku minggu ni, aku masuk kelas jer, laju jer mulut aku nk bercerita. dah mcm bagi lecture kat budak universiti. padahal dok ajaq budak tahun 1 jerk.hahaha. mcm ari ni , kelas aku 3 period, aku masuk untuk bercerita jer, dah habis satu period, satu period lagi untuk depa makan2. erm...harapan aku pada mulanya depa suka la kot makan emping jagung ngan susu...tapi hampeh..hahahahah..ble kata separuh dari anak aku ak suka makan...pepe pun jom tengok gambaq sket

dieter ngan lisa

watson..badan tegap tapi manje..hehehe

liyana .. si manis

jemat, galberth, chtristopher n alexander
 t
separuh dari dak aku...hak lain p kelas LINUS..yang aku peluk tu...budak paling manje ngan aku

No comments: