Wednesday, June 27, 2012

Musim kemarau

Sekarang ni kat sekolah aku n area2 sekolah aku cam nanga buku, nanga kedup dan sebagainya mengalami masalah kurang air. tetapi kebanyakkan sekolah yang pendalaman mempunyai air sungai berhampiran. ble la dorang mandi kat situ. kalau aku lak..sungai pun cam parit jer...nanti koang tgk jer gambar yang aku upload..tapi gambar sencor sket.hehehe.. enjoy ma pix

mereka baru nk mandi, tgk la sungai de,,,cam parit jer kan

depa dah mandi...tapi sungai ni pun dah kurang air sebenarnya

depa seronok...seronok ker..hehe

budak perempuan ngah q...nk p mandi


so...musim kemarau ni aku kerap la balik umah...aku terpaksa la tinggalkan duty aku sebagai warden...susah nk solat ape suma bgai....nasib baik la PPM memahami masalah aku kan, kalau x..tak tau la ape jadi..mesti kene kutuk punye..hehe..okla... aku nk rehat..besok ada meeting ag...aku bzkan diri untuk melupakan kesedihan yang aku alami skrng

p/s : kemarau di hati juga sebab kehilangan kawan yang terbaik di sini..sedeh

No comments: