Sunday, June 17, 2012

tingin jadi emo boys




Aku sebenarnya tingin jadi dak emo...asbabnye rambut depa cantik.hahahaha...pada pendapat aku je la kan. tapi nk wat cane...rambut aku kerinting..kalau aku wat cam depa..agak2 jadi x? hahaha..haruslah pelik kan.

penah jugak  celak (btui kot) tapi tak elok sebab mata aku yang kecik...tapi takpela kan ..ikut sunnah.hehe..kawan2 aku pun cakap aku ni emo n tak betul..mun datai mud gila..mmg aku tak tegur org..even pada hakikatnye aku jenis suke mencari kawan dan bercakap tak berhenti2..hehe..tapi takpelah...sapa suh campak aku kat sini..dan padan muka aku gak..sapa suh mintak cikgu..ahahaa..terimalah nasib badan..

p/s - ma life is only wit u my dear bloggie

2 comments:

MissButterfly said...

Janganlah menyesal ;)

cha zainol said...

aku taw sebenarnya hang boleh. kamon.