Sunday, August 29, 2010

aku happy?

Salam sume2.. aku baru lepas baca blog dekja... aka bakal adik ipaq aku. de cite pasal kebahagiaan. tajuk de plak 27 ogos...tarikh apa tu ek? for sure la .. tarikh besday de..happy besday dekja :) . aku pun nk tulis juga pasal kebahagian aka happy. aku copy sket la cara penulisan dekja ni.. tapi mungkin tak sepanjang de tulis . de tulis panjang sal de suke bace novel. aku lak jenis tak suke baca novel,keh3. jadi. pendek je kot entry aku ni.

okeh.let start with keluarga
famili aku cane ek? ble tahan. no komen! next!

kawan
aku ramai kawan? dah pasti la tidak.. i live in my own world. bukan tak nak cari. tapi aku lebih suke menyepikan diri. cam owg gilak pon adew. tapi ada aku kesah kew?


pelajaran?
setakat la... so far so gud la.. masih lg dok teringat2 peristiwa 2006. tak pew. jadi cikgu pun bes apa. dulunya aku tak suke jadi cikgu. tapi bile dah start berpraktikum, semangat aku tuk jadi cikgu, semakin menebai.. tambah2 bila aku berpraktikum kat skai. banyak benda aku belajar dari situ.

kekasih?
ada sowunk. name de nurul fatin bt ramli. aku heart sangat sama dia. selalu wat aku hapi ngan ngade2 n kecomelan de tu. de suke amik berat sal aku walaupun aku tau de x mampu angkat aku kalau de tau berat aku sebenaqnya. Aku sentiasa gumbira bile bersama de. peneman aku pada sume keadaan. Love u cayunk!

Anak-anak muridku
yang ni pon, selalu wat aku happy. kalau ngah tensen wat rph tuh. bila masuk je kelas nk ngajaq. mesti aku happy. tak pk len dah, mengajaq dan melayan karenah mereka. sangat best. jadi.. jadilah cikgu.hehehehehe, dah 4 sekolah aku p. paling best, budak2 skai. :)

jadi,
kesimpulannye adalah hipotesis diterima.kekekekeke. bukan2 , kesimpulannya , dalam hidup aku , hanya ada 2 benda menhapykan ak, iaitu nurul fatin dan anak-anak muridku yang akan lupakan aku, tapi sentiasa dalam ingatan aku. hak len,, no komen! jgn tanya

No comments: