Saturday, August 21, 2010

lain

salam sume...
selalunya pada hari sabtu... aku selalu la godek3 buku darjah 2 and 5 untuk dijadikan bahan untuk mengajar.. tapi tah la kan, pagi ni, aku rase lain sangat bila benda yang menjadi rutin aku setiap sabtu dah tak dilakukan lagi. aku tgk hadiah2 yang aku dapat. ak rase sebab sangat. rindu aku kepada anak2 murid aku di sky.... sngt2 lah tebai.

segalanya aku rindu, tiap pagi2 , aku sampai je sekolah, aku mesti pandang sebelah kanan kete aku...mesti ada najwa n hazati dok duduk bawah laluan berbumbung dekat2 surau tu. depa je berdua..hehehe. dekat2 730, sampai plak fathini...pastu kat kantin, sebelum pose...mesti ada faiz n da geng.. dok lari2 ... kadang2 dok menjamah kue yang mami masak... comey sngt :(

pastu, bunyi je loceng...mesti ada anak murid aku dari 5i yang kerap sngat tak pegi perhimpunan. dok jalan tara keliling sekolah takut kene tangkap ngan cikgu.port depa selalunya belakang surau. Hafiz la de punye otai. walaupun depa selalu kacau aunty kat sebelah , aku ttp sayangkan depa. depa masih lagi boleh dibentuk :)

aktiviti kokurikulum yang paling aku ingat. adalah mase 3 ogos. dimana krs n pbsm berkerjasama memasak megi. sementara budak darjah 6 dok masak , aku n cikgu praktikum yang len serta adik2 ros , buatlah aktiviti untuk murid-murid lain. macam2 game kami main.sonok sangat tgk depa men walaupun ada setengahnya yang penat :)

No comments: