Tuesday, August 24, 2010

what is the thing that reflecting my life?

wah..bahasa owg putih lak malam ni..keh2...apa ek yang mempengaruhi hidup aku?dulu, penah aku jumpe dokter.. de kata aku ada masalah apa tah... ada la macam sakit mental sket... sakit membuatkan aku selalu mendengar kata2 atau bisikan2 sore yang menyuruh aku membuat benda di luar paras norma..macam membunuh diri atau p jalan rata. Dokter kata...ble diubati dengan cara amik anti depressen. tp tu zaman dulu, waktu aku form 4 kot. waktu aku strunggle gile untuk menjadi yang terbaik. Sampai tekanan perasaan.

Pastu lak, dokter ada pesan , ubatlah nurani aku. dengan zikrullah. tp, waktu tu aku tak amalkan ag. hanya selepas aku dibawa kepada seorang ustaz, name de ustaz shakirin. ala yang popular dalam cite expose mistik tu. de kata , bila aku terdengar sore lagi , sebut la nama Allah dalam hati. banyak2.

hanya selepas aku amalkan zikrullah , baru hidup aku tenang balik. aku dapat catch up dalam pembelajaran mase tahun 2004. Alhamdullillah aku dapat skor dalam peperiksaan SPM 04. hehehe.. Syukur sngt :)

No comments: