Monday, August 9, 2010

emo

salam sume

kali ni aku cite ttg emo.. aku suke perkataan emo.. sebab sangat sesuai ngan diri aku yang suke emo tak tentu pasal.

nape aku emo? mgkin sebab tekanan perasaan , keadaan keluarga , masalah2 yang sering hadapi dan macam2 lagi aspek.

dekat2 nak habis praktikum , emosi aku terganggu sebab kalau ble aku nk dok lelame dekat SKAI . best sangat2. ada kak2 yang best, rakan praktikum yang gile2 , anak murid juga gile2 macam aku. best sangat. tapi , tak lama lagi aku akan meninggalkan SKAI. sedih... tah bile lagi aku dapat jumpa anak - anak murid aku. nk sangat aku tengok dowang berjaya dalam peperiksaan. sbb tu jugak sekarang, mana2 cikgu yang tak masuk kelas.. atau pun antara period..aku akan masuk setiap kelas yang tak dak cikgu semata2 untuk berkenalan ngan murid2, bersamam mereka disaat akhir praktikum ni.

jumaat lepas..ada sowang murid... de kata.. xnak bertegur dengan aku dah.. pada org len , mungkin nampak cam budak2...tapi pada aku... aku amik siyes.. sedih lo. pastu, ari ni laks.. sama dengan hari isnin... ada sowang lagi budak... de kata .. de tak suke cara aku mengajar... aduh.. sedih sangat aku dengar.

tapi takpe la.. aku lagi 2 minggu nak habis.. mungkin aku dapat lupakan sume walaupun sebenarnya.. tak nak lupakan sume...tp terpaksa...kalau tak... sengsara aku merindui SKAI...cume aku harap.. dapat kembali ke SKAI untuk praktikum 3 bulan ...
Ya Allah , istajibillah humma doa ana

No comments: