Friday, August 27, 2010

no title

salam sume.... hari ni maktab aku amik cuti untuk nuzul quran... ak caye mmg satu negeri pulau pinang ni cuti. dah seminggu aku tinggalkan skai. kembali kepada fitrah seorang pelajar di ipta. apa lagi...tiap2 hari , mengadap muka pensyarah, buat asingment, p kelas kul 8 sampai kul 430...pergh....mmg memenatkan.

dahulunya aku menjadi cikgu kepada anak murid aku... tapi sekarang.... aku plak menjadi pelajar. mmg mud untuk belajar mmg tak dak ag.. mungkin sebab aku berposa... tak larat... hehehe..almaklumla... p kelas je... kompem... si anak mata... akan memaksa kelopak mata untuk tutup sama... selalu gak la kene warning ngan pensyarah.. tapi aku dulik apa.. daripada mata aku terseksa... baik aku layan tido... nk kata pa...kata la... janji..layan!... :)

malam ni plak... aku ternampak kejadian kete terbabas... depan mata aku... wah,,, kaget jap . mungkin ingatan tuk aku... or maybe hidup aku dah tak lama :)

No comments: