Tuesday, August 17, 2010

murid-murid

dahulunye .. sebelum datang ke skai
aku rase malas sangat... teramat2 malas...mana taknye.. mud cuti tak habis, tetibe terus kene p skulah. bile first day datang kat skai, aku rase cam aku tak ble teruskan . masa bila aku diperkenalkan dengan kak ruby n kak nani , aku rase , aku ble hidup kat sekolah ni.
sapa kak ruby n kak nani? dowang la cikgu kat sekolah tuh. seorang kaunselor dan seorang lagi dahulunye guru pemulihan yang banyak membawa kemajuan kepada murid-murid yang memasuki kelas pemulihan.

kedua-dua mereka telah aku anggap cam kak aku sendirik. kalau ble, nk jer aku berhubung dengan mereka tiap2 hari. Sebab depa pun adalah pengubat hati bila mana aku rase sangat down. lepas aku kenal mereka, aku masuk plak kelas 5i n 2k . 5i ni kelas no 2, murid-murid nakal. tapi aku suka :) . ada je jenaka depa yang wat aku hapy. pastu , 2k lak , banyak budak2 comel... hehe.. telatak depa wat aku rase nak lagi dekat dengan kelas tuh. besh gitu.

tapi kini , aku bakal meninggalkan anak - anak murid kesayangan aku., kakak - kakak aku dan semuanya. kenangan terindah di sky. :(

crying thinking of them

No comments: