Saturday, November 6, 2010

falsafah aku ..

salam sumer
tadi kawan aku aka kawan blogger dah minta ak bc status der kat fb.bile ak bace..ak like dulu tnpa bace komen der.hehehe. but then.ikram text me.. de kate jgn like jer.

bile aku bace komen sowang saudagar ni.aku jadi panas. aku tertanye2..apa masalah mamat niquestion . de menidakkan keupayaan seorang pendidikan dan kemampaun IPG.aish kamu.jaga mulut kamu.

aku ada falsafah ttg kerjaya ak skrng. Falsafah aku...biar anak murid aku benci aku asalkan mereka belajar. tak apa kalau anak murid ak benci ak. sbb pada ak. disiplin amat penting dlm membentuk pelajar.disamping ak gunekan teknik2 yang ak pelajari.aku ttp tegas terhadap anak murid ak.

dah 2 kali praktikum ak jalani.kedua2nye mengajar ak jadi cikgu dan pengalaman yang aku dapat dah ngajo ak membentuk falsafah aku sendiri.So , jangan la kamu hanye pandai berkata2..mengunakan laras bahasa yang gempak. aku bangga menjadi guru n ak pegang etika keguruan dan ak realisasikan Falsafah Pendidikan Kebangsaan

No comments: