Tuesday, November 16, 2010

sem 6 pergi..penantian sem 7

blogger-emoticon.blogspot.com
salam sume. tarikh 15.11.2010 adalah tarikh keramat aku untuk habiskan sem ini. banyak pengalaman suka dan duka sepanjang semester ini. Kenangan semasa praktikum 2 di sekolah kebangsaan ayer itam telah mengajar aku banyak benda yang harus aku tahu jika aku nk jadi seorang guru yang baik.blogger-emoticon.blogspot.com

beberapa hari ini aka minggu ni aku sangat bz dengan preparekan diri aku untuk exam. tapi tak tau la ape badi ak kena..segala jawapan aku mase exam ... ade je tak kene. nk eja pun salah.nk cakap pun tunggang terbalik. apa la nk jadi dengan aku niblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com.

beberapa hari n beberapa jam sebelum aku sampai umah..aku ngah pack barang.tu pun..ble lagi aku blur2. aish. mengong aku betul ni.

p/s : tangan aku lebam..nape ek? n nape aku blur skrng?

No comments: