Sunday, February 6, 2011

sudahkah aku bersedia


besok adalah 7.2.2011 . itu adalah tarikh keramat aku dimana aku akan memulakan sesi praktikum ke 3. Mmg sebelum ini aku ada mengatakan bahawa aku seronok menjalani sesi praktikum , tapi bila masa kian hampir ni.. aku rasa nebes plak. siptom2 nebes aku mula la muncul... rasa nk muntah2, rase excited semacam.mm...apa nk jadi ni

dah banyak kali aku test jalan untuk ke sekolah aku dan jugak sekolah ikram . Tujuan de? tujuan de adalah , dah menjadi habit aku , kalau sesuatu perkara bermula pada jam tertentu , aku akan datang ke tempat itu setengah jam awal.Contoh la kan , kalau sekolah aku bermula kul 7.30, aku akan pastikan aku sampai sekolah dalam kul 7.oo.

jadi...mmg kecian la kat si ikram tu...de kene gerak kuar dari umah jam 645...hehehe...kalau ikram lambat.. mmg aku gerak dulu la ye :P...papa pun...selamat berpraktikum kepada sume...do ur best ok

1 comment:

Nana Liyana said...

selamat maju jaya cikgu . :P