Friday, January 21, 2011

nilai sebuah 0.06

Alkisahnya bermula dengan satu dialog :

kawan : bro macho ..bro macho...bro punye ic kat belakang , apa no?
aku : yep...bro macho disini...aku punye belakang ic ...*****9 , apsal bro?
kawan : bro macho dapat ok la exam taun lepas..
aku : yeke? aku dengan segan silu , terus memecut ke SUP.

sampai saje kat sane..ak tengok result aku , pada aku , ok la kan, tapi bila aku tgk nilai terkumpul aku , sedeh sangat. walaupun beza de sket sangat....bile defikir aku cume ada dua sem je lagi...aku tak pasti aku ble upkan result terkumpul aku.

erm...la tahzan

4 comments:

fat said...

abg boleh. abg boleh! :)
nseb baek rsult i xda d situ wakaka. 79 =)

fat said...

abg boleh. abg boleh! :)
nseb baek rsult i xda d situ wakaka. 79 =)

iKhRam said...

uwek.. pointer ok sem ni.. tp ditarik oleh kesilapan2 yang lepas2

Amira Fariha said...

Berusaha ag ! yeay !