Thursday, January 13, 2011

Saya Pelajar MTC / M4P /I4P / IPG KPP



Nila kawan2 aku kat IPG kampus Pulau Pinang.Dowang2 kat atas ni dari Kelas S1/T4/Sn1 dan Sn 2

Aku amik course penguruan sains rendah dan InsyaAllah jadi cikgu sains/pj/english

Pengalaman pahit manis banyak.Paling pahit mase foundation sem 1, sebelum hari raya.segar diingatan dan juga kehilangan seorang sahabat aku.ada gambar de kat atas.
Paling manis plak apabila ramai2 minum air gula masa Pesta Sukan..hahahaha..tipu disitu.
Antara paling best, bila dapat berkenalan dgn budak2 kelas aku dan melakukan aktiviti bersama2.BIG dan sebagainya.

Perubahan dalam sistem pendidikan? Susah nk jawab. tapi kalau boleh , aku inginkan kemudahan yang lengkap disetiap sekolah terutama kawasan luar bandar yang akhirnya membuatkan guru2 pelatih tidak takut posting diarea pendalaman

Itu je lah.selamat beramal.hehehe

2 comments:

zazaw said...

nanti
bile aku dah kahwen
ade anak
mcm boley jer antar ank aku belajar ngn kau
HAHAHAHAHAHAHHAAH :D

iKhRam said...

salam
ikhram masih ingat lg yg pahit tu.. bila dah matang2 macam ni... dah kenal hati budi masing2 setelah 4 tahun.. semua itu adalah salah diri kita masing2...

lagipun masa tu kita semua masih mentah dan byk mengikut kata hati dan marah masing2.. tp kita anggap itu sebagai kenangan yg leaps.. supaya kita beringat.. jangan lakukan langkah penyelesaian yg tergesa2 seperti itu.. lakukan dgn wajar dan tidak mengikut emosi..

tp dalam 4 thun lebih ni.. ada byk kan perkara yang manis2 kan.. ?? betul tak.. hahahaha