Saturday, January 8, 2011

Seminggu sebagai pelajar tahun akhir

Assalamualaikum
dah seminggu gua jalani hidup sebagai pelajar tahun akhir
sedih plak sebut macam tu an
seminggu ni jugak gua rasa lain
yang lainnya bile mak gua dah tak
n kawan gua dah kurang satu
lain jugak rasa bile first week belajar dah masuk lib..aish
selalu dekat2 nak exam baru masuk lib.ngeh3
dalam seminggu ni , 4 hari berturut2 gua g balik pulau
untuk cari umah sewaakhirnya hari last tu jumpe gak
walaupun ianya terletak agak jauh dari cikgadis
tapi takpe la..tak kisah la

Umah sewa gua dari depan
Umah sewa gua dari belakang

dalam minggu ni jugak, tarikh praktikum bertukar2
dari 24.1 ke 31.1.2011
Dari 31.1.2011 ke 7.2.2011
aish...gua dah la semangat nk masuk sekolah ni
ble plak dowang tukaq2 tarikh
saje je menduga iman didada
yang tak besnya , kami habis je praktikum..terus exam..aduh..gila ah
kene pulun betul2
sebab sem ni ada dua paper je

tadi plak
gua baru je main tenis setelah hampir 2 sem gua tak men
agak kaku la ek..stroke pun dah tak betul
tapi biar la..
gua main sebab nk sihat
memandangkan kesihatan gua sekarang makin teruk,aish.

yang best..sebelum gua main tenis..gua p pantai
gua shuting sowang2
ada la jugak 'burung2' berterbangan dalam kete
tapi gua tak layan pun
lu tanggung la sendirik

ok la..gua nk layan landing jap..gua nk tido.miahaha


2 comments:

iKhRam said...

la..
ikhram ingatkan ikhramm sorang je yg tak sabar.. rupanya ada lagi yg tak sabar.. hahaha

cantikkan rumah sewa kita .. hahaha

fat said...

haha. <---------- terketawa dgn kata2 ikhrm