Friday, October 22, 2010

Dari balik pulau ke padang kota

salam ..
ari ni aku dah melakukan perjalanan ke rahmatullah ke balik pulau.pada mulenye je la. asbabnye tingin nk makan laksa kat sane. walaupun tak sedap mane.aku tetap p. geraknye lepas jumaat.dalam kul 3 macam tu la rasenye. menaiki kereta pajero aku yang berkapasiti kancil tu. aku pecut kot belakang bj.dekat2 ngan paya terubong tu. jalan de...pergh..memang gempak la..kalau aku bawak..mesti owg yang bikin cerite initial d tu.import aku untuk berlakon cite de..macam ulor.

dah sampai sane..aku , ikram , adik de , n cikgadis order la set lakse rm3.00.ngan aku lak ada side dish.. goreng pisang yang nipis dan padat ngan isinye.ahaks. dalam2 dok makan tu..ble lagi dok gosip2..pasal pensyarah la...makan la...kekasih hati..abg bomba...ada brader terhantuk dekat board la..macam2..

pastu an.. aku ngan rakan2 seliwat sejawat aku , p la gerak ke padang kota lama. tujuan de sebab nk tangkap ikan gambor. dalam perjalanan tu..cam2 gaya wat..melekat la..duduk la..melompat la ..macam2 hal.jumpe la kawan lame aku..yang selalu dok berlakon kat tv.abg piee. de pun dah kurus..cekung je..cian plak kat de.takpelah..aku pun abaikan de..sebab de ngan berlakon kot. agak lama la kami menshut2 ni..dekat maghrib baru nk balik.sib baik sempat asar kat bilik.hik2


2 comments:

fat said...

meliwat!! mulot!!
tp ska sgt gmbr first tue...

iKhRam said...

bestkan hari2 kita.. makin hari makin best!!