Sunday, October 31, 2010

Seniority

salam sume.
hari ni..terdetik plak ak nk coretkan ttg senior n junior kat maktab ak ni...bukan la nk kepoh sangat sal senior ni.cume aku rase kat maktab aku ...nilai n kuase senior tu cam dah tak de.cube bayangkan...junior biadap ngan senior. bukan ape la kan. at least..show some respect to the elders.
mengimbas kembali cite yang aku dengar daripada kawan :

budak kerek junior : ....beliau telah memasang lagu ngan kuat di biliknye
si mangsa keadaan : wahai juniorku , sudikah kiranye dikau menslowkan sket lagu dinda itu, bukan apa, harikan sudah menjelang maghrib.tidak sedap didengar orang.
bukak junior : suka hati aku la... ko sapa nk tegur aku ( lebih kurang camnilah ayat de ).....
si mangsa keadaan pretend cool : ............................... dalam hati ...waklu!!!

p/s : seperti biasa , skrip diatas di modify sket ,bertujuan untuk menghasut para pembaca...hahahahaha

so..kowang ble la intepret sendirik ok..klau tak gheti...jom sama2 wat item analysis..okeh..gua merepek..dush...

kesimpulannye..aku rasa ..budaya ragging ni nak kena ada balik la..baru ble kenal2 junior.. :) peace

3 comments:

CikGadis said...

btol2. stuju sgt. junior pn dh xknal senior. xto nk hormat

iKhRam said...

setuju.. hidup senior blok amra!!

dayangkueffazulaikha said...

wahh :0

hehehe ^__^