Wednesday, October 13, 2010

trajedi pagi ...

salam sume
sebenarnya al kisahnye bukan la trajedi sangat pun.saje je nk bikin gempak sket.ahaks
selalunye kan... aku g kelas kul 715.. tapi tah nape .ari ni aku bangun lewat..715 baru aku nk g solat.tupun selepas dikejut oleh awek aku.kalau tak .. mmg tak bangun dah aku.

pastu.. waktu ngah mandi tu.. ada cahaya putih terang sangar ,pastu dengaq plak bunyi kilat yang sangat kuat. dalam hati aku .. mmg agak pelik sebab tak penah ag ader cahaya terang sangat. dalam hati aku lagi agak nye kilat tu dah sambar owg kot.

aku pun tak de la pk sangat kan.. apa yang heboh.. bunyik kilat ja pon.hehehehe.. cume mase balik dari kelas tadi....aku balik kot jalan biase yang ak amik.....dekat ngan library tu.. tetibe je.... tgk pokok tumbang.. ingat kene tebang ngan pekeja maktab... pastu .. tgk keadaan de lain macam.. aku yakin.. mmg pokok ni jadi mangsa panahan petir.

mula la aku tingat balik.. apsal la terang sangat cahaya kilat ni nape.baru aku tau sebab apa. ya g tulis trajedi tu.. sebabnya.. pokok tu kene sambar pada waktu aku selalu p kelas n ikut jln bawah pokok tuh. kalau ask p kelas awal td.dah arwah dah kot aku.


No comments: