Friday, October 29, 2010

video

Salam sume
erm..aku baru je pas jalan2 dekat fb kawan aku.tub tub tub tub tub tub aku tgk ada satu video ni.Seram sejuk gak aku tgk. alkisahnye , ttg pembentukkan puting beliung.tapi tak jadi lagi la. mmg mengerunkan aku tengok sal tak penah lagi dengar sal puting beliung ni.kalau ada pun..yang kecik2 je yang berupaya menerbangkan bungkusan2 gula2, paper dan sume benda ringan2 la.

yang aku tau la kan, puting beliung ni terjadi sebab angin panas bertemu angins sejuk dan depa2 dua berasmara dana , berputar2.apabila timbul perbezaan tekanan, maka jadilah puting beliung. berdasarkan video ni, sore tu sore kawan ak.nasib bek rakyat perlis selamat.nasib baik gak cik gadis selamat.Alhamdulillah.

p/s : dunia dah nk kiamat weh

No comments: