Friday, October 8, 2010

Epilog Tatkala Malam



Malam aku sekarang tidak lagi mengambarkan suasana sepatutnya. Setiap hari, ada je benda malang jadi kat aku ni.aish..nasib badan. Tadi sempat jugak la menjengah waktu malam di pantai queenbay. best kot keadaan waktu malam di tepi pantai.. damai ja..lagipun...aku mmg sukakan kegelapan or the world of sadness.


Tapi sebelum tu sempat jugak la aku bergumbira ngan ikram dah juga afiq dekat Borders tadi. Dowang ni mmg suke bergambar, Tapi aku lak tak gheti nk menangkap gambar.ahaks

1 comment:

iKhRam said...

sapa ckp abg tak reti amek gambar.. actually berbangga dan bersyukur ada abg dengan kak tin.. yg dpat bershafre apa2 jer..
sgt seronok bila gambar kitaorang ditangkap o abg dgn kak tin..kebanyakkan gambar yg abg dengan kak tin tgkap ada kat blog ikhram..

ada masa keyakinan diri tu penting.. kuar dari kegelapan.. sebab abg dah ada orang yg disayangi.. patutnya kehidupan lebih bermakna.. huhuhu..