Saturday, October 23, 2010

K,O.T

Salam

hari ni merupakan hari K.O.T. Alhamdullillah abis ngan jayenye sebab adanye aku di padang. kalau takder.. kompem tak meriah majlis nih.ahaks. aku dalam kul 7 tu dah gerak. dengan hati yang waja dan mantap, aku hingin nk tgk majlis pembukaan. lagipun aku kene ubah kete.karang tak pasal2 kene saman. dah la ngah tak dak duit. nk makan pun kene kontrol.aish.

dah ubah kete tu. aku g la kat padang maktab tercinta itu. cari pot untuk pengawai2 macho dan cantik macam kami2 ni. best gak la kan dapat view yang shantek. then datang la pengarah maktab.bila beliau dah sampai maknenye acara dah nk mula la kan. dimulakan dengan perarakan masuk kontigen yang terlibat. sume ok cume KRS ja cam pelik jerk kan.Ok. abaikan KRS.ahaks. sebenarnya aku tak dak tugas pun sebab sume dah setel hari selasa ari tu.So ari ni just datang tolong kawan sket2, snap gambar n amik pingat.

Ok la kan.at least aku dapat jugak menyumbang mata kat umah sukan ak.Umah helang.dapat la 2 medal daripada aku tak dapat langsung kan. ada juga la product dari maktab yang dapat aku jadikan kenangan bile dah abis maktab ni. Yang paling bes dari KOT ni bile umah helang sapu habis sume pingat2 penting.hehehe..yeah..helang memang mantap.Yeah!

1 comment:

CikGadis said...

xnk kongsi ker medal tue...?