Tuesday, October 12, 2010

Sukantara

aish
apa dehal.. dah tua2 bangka pun kene jugak join sukantara
kalau aku kurus .. tak pe la jugak..keh3.
tapi takpe... itu sume menjajar aku untuk menghadapi dunia sebenar sebagai seorang cikgu.
Kalau aku tak dak pengalaman di dalam sukantara.. mesti nanti aku akan menghadapi masalah bile berhadapan dengan guru besar. kalau guru besar tu baik cam aku..tak pe la jugak.. kang kene macam guru besar yang kurang sket dari sial.. tak ke mampus..ahaks

ok2... sukantara kat maktab aku ni bermulanya kul 3.. konon nye jela ... tapi last2 start jugak kul 330 kot. ( bukan masa rasmi ) . Acara mula2 yang aku masuk aka diwajibkan masuk adalah lompat jauh. dowang ni kire agak baik la bila jarak de tak jauh sangat. cam tau2 je... graviti tarik aku ke bawah ngan kuase yang kuat dek kerana badan aku berkapasiti besar.ish2.. dah nyumbang satu mata kat umah sukan aku. yakni helang!.. yeah

then..tibala acara yang telah memalukan aku di khalayak ramai. dah tau badan aku besar. nak jugak paksa masuk.last2.. jadi bahan ketawa org len.ish2... dah tu.. lagi menyedihkan bila aku cume lagi 2 tapak je untuk melepasi mase kelayakan.aish2.. nasib2..

next..tibela acara yang paling aku suke dan tak penah menang sepanjang akau masuk acara ni..hahhaha...tp nasib baiklah arini sukantara ja.. aku cume perlu lontar lebih dari 4 meter . n selamat la peluruku jatuh disana.erm..cume aku pelik ja...hakim kata cara aku pegang peluru salah.. padahal selama aku men tak penah plak kene tegur.. alahai..

pepepun...walaupun penat. aku tetap enjoy sukantara ni.next station.. kejohanan olahraga tahunan . HELANG! ROXS!!

1 comment:

iKhRam said...

betul3..
cara pegang peluru dgn 3 jari.. dah ar jariku kecik2.. nak pakai 3 jer.. mana la nak bley.. mengong..!!