Sunday, October 17, 2010

kejadian ari ni

salam sume
pagi tadi aku sampai maktab2 kire2 dalam kul 7 pagi
saje balik awal...sebab kat umah tak dak owg..so...aku amik la keputusan tak nak dok umah lelame

dalam pala otak..mmg nk p jalan2 ...release tensen..memikirkan tanda menda nk study sebab tak tau apa nk study. ajak la si ikram g makan dulu . n then timbol lak dialog ni

budak hati : ikram...ang free x?
ikram : nape bro macho abg ad?
budakhati : jom p borders
ikram : jom2

lepas makan jer.. aku pun terus menekan minyak2 kereta kancil aku berbody kit ferrari tu ke queenbays.lepak la kat borders. aku belek2 la majalah kamera.. mmg nk aim beli 60d.cam best ja...si ikram lak bace majalah media..

lepak lama la jugak kan... then..tetibe tercetus idea nk p berkaraoke.aku pun setuju je la kan.gerak plak ke bukit jambul.sampai sane..aku tegok kete terlalu ramai..pusing la bj tu 4 kali.baru jumpe parking.

aku dan si ikram pun bergerak dengan pantas menuju destinasi yang dicari.iaitu karaoke jamban. mintak la seratus sepuluh lagu.dapat la bilik no 8. al kisahnye.. masuk je bilik tu,,mic plak rosak....ble pekak telinga klu dok situ lame2...last2..dapat tukar bilik ke bilik 6 ( dipendekkan cite ni ) . mase nk tukar tu..tercetus la perbualan ini antara si polan + ikram + budakhati

budakhati yang sopan : bro.. nape tinggal 6 je lagu..kami minta 10
si polan : abg cakao elok2 ...tadi mase baiki...dah nyanyi
si ikram : .................... ( muke tak puas hati ) :P jangan marah ikram..hehheheh
budakhati yang tenang : jadi kirenye lagu tadi burn la ek?
si polan : a'a
budakhati bertukar hijau : ................grrrrr
sipolan : takpe2 masuk la 10 lagu

p/s : dialog di atas telah di manipulate sket untuk memeriahkan lagi suasana

pastu an.. nyayi la kami... si ikram nyanyi lagu ella.. standing in the eyes of the world.sebagai tanda protes.dah selesai nyanyi..kami pun pulang ke maktab tercinta

3 comments:

iKhRam said...

wah.. citer versi abg best lagi kot.. tp ikhram ckp kita cari parking 5 kali round.. hahaha!!

CikGadis said...

ferrari versi xsiap ker? hahaha

Si Sangkar Hitam said...

hahahah
len kali kalo nk tunjuk protes
ko nasyid jer..siap wat gaya lagi..
compom mantap...