Sunday, December 19, 2010

Happy birthday sayang



Assalamualaikum
entry kali ni adalah sangat jiwang
so, kalau sapa yang meluat tu...dipersilakan tak payah bace.ngeh3


Insan diatas bernama Nurul Fatin Ramli. Beliau dilahirkan pada 20,12.1987 . So , ak pun tak ingat tarikh ari ni wapa haribulan.ngeh3

ape kaitannye beliau ngan ak? name pena de ni adalah cikgadis . dulu penah gak popular dengan nama cikgadisolrite. kaitannya ialah, de lah yang dah merampas hati ak pada 18,8,2006 . wah ayat... pada pukul 1043 malam . gune sms lagi tu .mcm ni cita dia

setting ak : blok durian
setting cikgadis : blok nona

msg dari beliau : ye nape .... gua ada hal la babe
msg dari ak : erm.... gua sebenarnya ... gua suke sama lu la dol...gua tangkap cintan sama
lu
msg dari beliau : lek luuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
msg dari ak : ala bro... jom r tangkap cintan n lektok
msg dari beliau : gua tak makan cintan la babe...gua makan megi kari ja
msg dari ak : majuk !
msg dari beliau : ok,,,,gua pun sama lu...sebab u montel , pakai spek mcm org tua...ngeh3

ok...........merepek disitu...sebenarya...adalah ak antar msg kat de malam tu dan de respon baik punye.so declare la kami.

so , baru je lepas 18.12.2010 dimana merupakan hari hapy wat ak dan jugak hari tak hapy wat ak.nk tau sebab ape...bace entry sebelum ni.

so hari ni plak..besday cikgadis. so ak nk ucapakan kat de.... selamat hari melahirkan lahir kepada cikgadis semoga hari2 mu menjadi ceria dan happy selalu bersama keluarga tercinta. tempuhi la sesi praktikum ni ngan seronok walaupun kita tau agak sukar...dengan nak cari umah sewa...dengan ngaja bi lagi...apepun kite kene ingat...kita tidak rasa seronoknye kejayaan bila kita tidak rasa susah dahulu. n ingatlah jugak...kejayaan berada didalam kegagalan...

:)

2 comments:

CikGadis said...

i love u forever..
chenta smpai mati <3

nik rosmawati said...

moga bhagia bersama :)