Saturday, December 18, 2010

Perginya sahabat ak...Ahmad Abdillah Hafiz

Abdillah semasa kejohanan olahraga tahunan.
Assalamualaikum
seperti mana tajuk...sahabat seangkatan ak...Ahmad Abdillah Hafiz telah menghembuskan nafas terakhirnya pagi tadi. Aku sangat2 terkejut ngan berite ni sebab ak ngan rummate ak baru je sebut nama de sebelum diberitahu arwah telah pergi.

Teringat kembali pengenalan ak dengan arwah..first time ak jumpe de mase kat blok belimbing. mase tu blok belimbing maseh lagi merupakan sebuah asrama lelaki. pagi kot. then kami jalan2 same2 pergi kelas kalau tak silap.

walaupun ak taklah rapat teramat dengan arwah, tp kehilangan seseorang didalam satu cohort amat terasa. siyes ak kata kan satu cohort kami dah mcm keluarga. saling bantu membantu. jadi kehilangan arwah amat terasa memandangkan arwah juga pemain badminton maktab dan sangat2 menjalankan tugas sebagai jpp dan ketua kelas suatu masa dahulu. arwah juga sangat berbakat dalam bidang fotografi.

Kepada keluarga arwah..banyak2 la bersabar.kita kene redha...doakan arwah berada bersama2 golongan yang beriman..amin

2 comments:

nulhazwany abdul malik said...

al fatihah buat arwah...

ari ni je da bace 2 entry kehilangan -_-

nik rosmawati said...

al-fatihah..moga arwah tenang di sana.