Thursday, December 9, 2010

rasminya sekolah ak untuk praktikum 3

Assalamualaikum sume
dengan ini ak secara rasminya akan melakukan sesi praktikum 3 dan 4 di sekolah kebangsaan sungai korok, balik pulau. Sekolah itu mmg jauh dari maktab ak , tapi ak tak kisah.semangat ak skrng mmg nk mengajar. tak sabar rasenye. kalau kowang tgk kat gambar kat atas..adalah gambar yang gtau tempat praktikum 3 kami. name ak kat dalam kotak merah tu..di tepi name ak...ada Huruf K. itu bukan bermaksud ak ni seorang kadi mahupun kedi..ni bermaksud ak seorang ketua bagi keempat empat kawan ak..uwaaa..tak mahu2...dush2...

pastu an...berita baiknye pensyarah penyelia ak untuk subjek sains adalah miss juriah .Miss juriah ni ble katakan seorang pensyarah yang baik tapi tegas. de tidak kondem student.so, bagusla an..tapi untuk bi ni..uwaaa... member ak cakap ak dapat madam Nadia. madam nadia ni sangat tegas. bi de toksah dok kata la..mmg hebat..takut kot ak..grammar salah banyak.aish.


so gambar2 kat atas ni...merujuk kepada sekolah ak yang bakal ak pg untuk mengajar. selama 3 bulan dan 1 bulan untuk wat research.kat dalam peta tu...sekolah tu letak di sebalik awan tu..hehehehe.tgk mcm ada bnyk umah je depan tu..hope dapat jumpe umah sewa. tak yah la ak ulang alik dari maktab.

p/s : hope cepat2 dapat alaun..ak nk beli moto..rm1200 je..hehehe ..second hand pun jadi la

4 comments:

Anonymous said...

Awesome posting. Benar-benar menikmati membaca posting blog Anda.

Budak Hati said...

anonymous : maceh2..tapi ni sape ek

Anonymous said...

ang sg korok,aku sg ara..hahha

Budak Hati said...

hahaa..best gile ang dapat dekat..ak nk sungai petani..tak dapat pun